Nya inloggningen

Vanligaste frågorna – nya inloggningen

Publicerad 24 maj 2018

Jag kan inte logga in efter att jag registrerat mig?

Om du inte kan logga in på ditt konto så beror det troligen på att du inte slutfört din nya anslutning. Detta gör du genom att gå in i det mail du får direkt efter att du påbörjat processen. Tryck på länken som hänvisar till att slutföra åtgärden så ska problemet vara löst.

Jag är ny användare  – hur ansluter jag till mitt företags befintliga konto?

Du börjar med att start upp ett användarkonto genom att välja alternativet ”logga in” på startsidan. När du gått igenom processen så kommer du in på din personliga sida. Här kan du välja ”anslut till ett bolag”. Sedan söker du reda på företaget i fråga och begär att få anslutas. Din förfrågan godkänns av en person som redan är anslutet till det specifika bolaget.

Om ni har ytterligare frågor kring den nya inloggningen så kan ni kontakta oss på BASTAonline.
Telefon 010-788 65 00 eller via 
bastaonline@ivl.se